Friday, March 12, 2010

KONVOKESYEN -PUTRAJAYA 09 AUGUST 2009

yang sebelah aku ni puan Halimah,bonda tercinta...thanks lot banyak memberi sokongan dan dorongan kepada anakmu ini,sehingga aku berjaya..i love u.....
ni my sister n law lah..kak long aku..dialah yang rajin melayan aku ambik gambar..hehe..thanks lot kak....

ME and simah..habis2 gradution terus kahwin simah ni...tahniah yank..


Taniah!! kepada kak lia,kak pijan ,simah dan lia...dah dapat kerja pun sekarang ni..ME pown same juga before gradution dah ada company yang sudi ambik i kerja taw hehehe..habis2 study terus kerja..alhamdulilah



ME and suzy..apa khabar agaknya dia sekarang...erm




Majlis konvo ni kat putrajaya,kenangan yang tak dapat dilupakan,semuanya datang dari usaha aku sendiri selama 3 tahun aku study..inilah hasilnya,insyaallah ada rezeki dapat pakai jubah ag..





No comments:

Post a Comment