Wednesday, March 9, 2011

derita seorang perindu....xoxo

malam ini...malam syahdu,cewah..berpuisi bermadah,baru jew sikit tu..tapi mmg betul lah malam ni malam kerinduaan...love him so lots..banyak kan,tapi banyak kita jew yg kita tahu..but he dont care about me...hehehe..takpa,pretty gurl tak bleh sad,be strong masih ada yang sayang,mencintai dan dicantai!!forget it..aku hanya serangga kan benua asia ni,no afrika..coz serangga kat sana besar2 hehehe..kadang2 kesibukan ni berkait rapat dengan kesepian maksudnya bila dah busy dah buat keje jew,tak ingat apa bila hbis keje rasa sunyi tu mesti ada tipu lah kalau takda,kalau takda cepat2 g jumpa doktor...hehehe.

aku ingin jadi insan yang sunyi tapi penuh dengan fantasi..bleh tak macam tu,fantasi kalau menarik ok juga kan..

sejenak nak berfantasi....sejenak aku dikejut bersama ombak cinta lalu...
lalu engkau pergi meninggalkan aku....aku terpedaya..terpadaya dalam sinaran..sinaran mentari menerangi..menusuk dijiwa ku..ketika bersamamu...bersamamu hanya penat...hehehe...dah penat dah nak sambung lirik,lari topik plak topik aku rindu sebenarnye....

No comments:

Post a Comment